Klädbekymmer

Ska snart på bröllop. Rättaresagt nästa helg. Vad i hela friden ska jag ha på mig? Har verkligen inte ngn aning just nu. Klänningen som jag hade tänkt fick jag skicka tillbaks till H&M för den satt verkligen inte INTE bra. Såå synd för jag gillade den verkligen mycket. Det finns ju en jättefin klänning som hänger i min garderob, klänningen med stort K o det var bara kärlek när jag såg den i affären. Måste ha..tillfälle o hur ofta infinner sig sånna hos mig? Aldrig någonsin, så ofta händer det. Jag hade en baktanke med klänningen när jag köpte den att ha på 2 bröllop. Tyvärr så blev det en totalkatastrof på första bröllopet och kort o gott så kommer min vackraste klänning aldrig (förmodligen) bäras av mig igen. Min fina fina klänning. Jag är inte sur eller arg längre för kommentaren som gjorde att jag inte har lust att använda den längre, men riktigt besviken att man inte ens kan få en ursäkt för missuppfattningen. Eller missuppfattning..Det är ju inte rätt ord. Skitsnack som man inte vågar stå till svars för är väl mer rätt. Men sagt o gjort, den får hänga kvar i garderoben tills jag vet vad jag ska göra med den. Klädbekymmret återstår. VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ BRÖLLOPET???? Å nej, det finns inga pengar i budgeten för att köpa ngt nytt fram tills dess...Suck

Kommentarer
Postat av: JOhanna

snygg blogg :)

2008-08-07 @ 14:32:20
URL: http://snackablondie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men gumman...klänningen är ju jättefin! Och DU var jättefin i den! Minns ju hur du var helt kär i den och lyrisk när du ringde :-) Låt inte klumpiga kommentarer och elaka människor hindra dig...du är fin!

2008-08-07 @ 16:10:17
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0