ja, det är sant. Mysteriet är löst

Kamerasladden är återfunnen. Den hade fått ben till "kontoret". Skräprummet med en massa kartoner, kläder, skrivbord o den stora datorn. Där, under en massa (läs ett) papper låg sladden o myste. Jag har då icke lagt den där..Sambon måste vara ytterst skyldig! Flis skulle inte få för sig att lägga ngt just där, så sambon har alltså etat om att jag letat frenetiskt efter denna sladd o inte sagt ngt. JA, illa som fasen. Sånt gör mig lite pissed. Det är måndag den 18/8 idag. Flis gudmor Lena har namnsdag. Grattis bästa gudmor!! Dagis har stängt idag. Det är planeringsdag för hela kommunen så alla barn är hemma. Skolan börjar imorgon, men jag börjar inte förrän om en vecka! Funderar lite på hur vi ska planera dagis denna vecka. Har 3 inbokade dagar..Men jag tror det jag tar bort en så har vi en extradagsmys innan allt allvar kommer igång. MMM..så får det bli. Ikväll ska min sambo faktiskt hitta på ngt kul med sin dotter. Inget eget initiativ, men har man fått tillgång till fribiljetter så tycker jag man kan ta sig i kragen o gå iväg. H, Flis, Ella-bus o Jonas ska på...CIRKUS! JAg är lite avundsjuk..Hade också velat följa med, men det är så kul för flis att få med sin favorit Nooonas o Bus-Ella på ngt sånt här kul. LIte sent kanske..men ett minne för livet. Vad ska då jag göra undertiden? Hm..tåls att tänka på. Kanske lite kaffe eller te o en bra film på tv? Den här veckan ska jag hämta mina nya glasses..Så fina o det är så trist att jag inte har råd att hämta de här o just NUUU. Men snart så..snart är de mina på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0