FullSpäckad dag

Idag är listan full. Innan jag ska lämna Flis på dagis så är det packning som gäller. Vi tog ju med allt hem när hon gick på sommarledighet. Nu ska allt med igen..Regnkläder, stövlar, ombyteskläder, blöjor, vagnen m.m. Ubbahubba.. Hon ska vara på dagis 10-14 idag. En liten stund bara så det inte blir så främmande när hon ska tillbaks på riktigt på fredag. När jag lämnat henne så ska jag åka till Arianns o köpa bröllopspresenten o sen till bergvik en snabbis. Har bara ett litet ärende där så det lär gå fort. Sen bär det hem o ska städas. Måste verkligen dammsuga idag o damma av. Hoppas jag hinner att våttorka golven också.. Sen ska jag hämta smulis o sen får vi se vad som händer i em. Nu är det bäst o dra igång. Jag tänkte hinna duscha också innan jag lämnar smulis på dagis o kanske bäst o göra det innan frukosten? Orkar inte..vill tillbaks till min varma säng o obekväma kuddar... Bara o bita i det sura äpplet o sätta igång

Kommentarer
Postat av: Dr. H.R.P.

Morro



Gå och ställ mig ett par frågor fast =P Vem vet, kan ju vara roligt (trots denna reklam för min blogg, haha)





We only live in our Darkest Secrets,



Dr. H.R.P.

2008-08-13 @ 07:38:07
URL: http://hrporter.blogg.se/
Postat av: mamma

ha en bra dag. pussa flis

2008-08-13 @ 08:22:04
Postat av: Gumma

Skickade ett sms till dig förut gumma...försökte ringa hem men det gick inte...hmmm måste varit ngt fel för jag kunde inte ringa ngn stans. -hade tänkt komma förbi med Plutten förut men just då kom regnet.Ses imorgon kanske du & Jag å en kopp kaffe på kvällskvisten. Love you

2008-08-13 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0