fri som en fågel (lite alla fall)

Jag har varit fri som en fågel. Eller ja lite alla fall. Jag åkte till affären all by myself. Tog en affär lite längre bort idag för att få vara borta en liten extrastund. Skönt o se lite bilar, folk i rörelse och få strosa lite i en affär. Regnet kommer o går idag verkar det som. Satt faktiskt ute en stund i solens strålar som värmde gott. Sommaren är kvar, den ligger o lurar lite bara. Satt ute i ca 15 min sen var det kört, åskan dundrade till och det blev så där åskmörkt igen.. Typ 2 min senare vräker det ner regn igen. Flis är febrig. Verkar inte må så bra o hon säger själv att hon har ont i huvudet. Pluttan..jag lider så med dig när du inte mår bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

finns på mitt jobb 6.30. hör av dig om Flisisen

2008-08-11 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0