Filmväder o pajen..

En fördel med regn är att det är filmväder o helt berättigat o bara sitta inne o glo på film. Vi har ju varit ute nästan en timme idag flis o jag. Men film har det ju också hunnits med. Nu har jag hoppat ur mina jeans o satt på mina mjukisar igen. Ah..helg o ledighet.. När flis sov middag kollade jag o H på Bruce Willis Die Hard 4.0. Mycket pang pang o explosioner precis som det ska vara i Die Hard-filmerna. Filmen var bra. Helt ok, men hur en man lyckas att ödelägga allt i sin väg är både komiskt o intressant. Men som sagt, en helt ok film. Nu är det Djungelboken som gäller. Regnet häller ner o flis är inte intresserad av att gå ut ngt mer idag. Ja. Jag har faktiskt frågat henne. Snart dags o börja med maten..IGEN. Tror H får laga mat idag. Jag har ingen inspiration till middag. Ris el Potatis...ingen pasta tack. Mums va god min paj var.. alldeles lagom o supernize

Kommentarer
Postat av: mamma

ris????

2008-08-10 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0