Dagen o kvällen

Jag har varit på synundersökning idag. En skittrevlig o noggrann optiker. Mitt synfel har försämrats men annars inte så mycket nytt. Har dessutom hittat bågarna med stort B. Wow. Jag ser faktiskt bra ut o i dem :) Tippar på att kalaset kommer kosta runt 1000-lappen med synundersökningen inräknad. Jag är såå nöjd o ska in o beställa mina nya glasögon imorgon. Me want alot! Flis morfar har varit här en sväng på kvällskvisten. Alltid jättemysigt o träffa min pappa. Ett tag var det vi mot världen o efter det är vi jättetajta. Det finns inget som jag inte skulle kunna berätta för honom. ÅT kanongod lax till middag. Mycket gott o med potatis till dessutom, har såå tröttnat på pasta. Det måste vara nog nu en stund. Nej, har inte letat efter kamerasladden, tänkte att farmor kunde vara barnvakt ett par timmar imorgon så jag kan städa o plocka lite i lugn o ro. Henrik o morfar ska åka upp till stugan i Letafors. Letafors ligger 1 mil över Sysslebäck o är SÅÅÅÅ långt bort. Alltså riktigt riktigt lååååååångt bort. Flis o jag får en myskväll i ett förhoppningsvis rent hus...

Kommentarer
Postat av: Dessiiy

Bloggdesigns utlottning på min blogg!

Missa inte det!

2008-08-04 @ 19:51:58
URL: http://dessiiy.blogg.se/
Postat av: mamma

"se bra ut" med nya glas

2008-08-04 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0