avklarat: 1 glas vin

Japp, snart så. Bara bottenslatten kvar, men varje dyrbar droppe ska ner. Smaskigt värre. Har ingen aning om det är jag el H som går upp med smulis imorgon. Förmodligen jag för då kan jag sätta på en tidig tvättmaskin o plocka lite när hon kanske kollar lite film? Stimulerande o aktiverande? Inte ett skit förmodligen, men helt ok underhålling när kl är alldeles för tidigt en söndagsmorgon. Eller vilken morgon som helst. Flis o jag tog ett bad ikväll, det var längesen vi badade ihop men det är så kul för hon är som en liten fisk i badvattnet. Idag fick hon tag i en vattenpistol o hon gick verkligen lös på badrummet, sin mammi o sig själv o skrattade så där rakt från hjärtat. Hon är så cool min lilla tjej. Efter ett glas vin kan jag konstatera att jag är trött o ledsen. Ledsen för att ibland blir inte saker som man tänkt sig o chocken o verkligheten kommer så nära när man ser någon man tycker om drabbas. Kan bara säga att jag önskar dig ett snabbt tillfrisknande och en styrkekram underbara du....Nej, det är inte ngt jag vill vidareutveckla för ngn. Punkt slut. Nu.. dags för påfyllning av mitt vinglas. Har ingen is i mamma. Anledning 1. Har ingen. Anledning 2. Då har jag en flis som kommer gräva i glaset you know... Fast det smakar bättre på ditt sätt mamma..å då kan man dessutom dricka mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0