Att packa en väska

JAg ska vara borta 2 nätter. Vara finklädd 1 dag+kväll (bröllopet) och ha bra åka- bil-väldans-långt-kläder. Skor.. Kan inte bestämma mig för vilket par så jag tar med de 2 som det står mellan. Nattkläder (fryser alltid fast jag är riktigt varm-konstigt om man funderar lite på det). Nessecären o smink, locktång! och hårblås... Inte behöver man ha handduk med sig om man ska bo på hotell? Mja..bäst o plocka ner en ifall att. Ska ha en liten "pilotväska" men det ser ut o få plats! Kör till mamma imorgon så åker vi ihop därifrån. Har en bra ljud-cd med mig o en bärbar cd-spelare så jag kan "stänga av" när jag känner för det. Många mil..spännande. Mmm vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0