...ännu en innedag :(

Det kan ju inte vara möjligt. Är det verkligen sant? Neeeej..Jag som hade sett fram mot att ha ett par timmar själv imorgon, men nu blir det inte så. Flis är dålig, som ett brev på posten dagen innan hon skulle tillbaks till dagis. Feber o klagar på huvudvärk...Bvc tror att det är öroninflammation. Det känns inte så troligt, men jag får väl ringa till läkaren imorgon så får de ta en titt på henne. Det är ju inte ett dugg kul att det skulle bli så här..inte nu. Jag får växtvärk av att gå här hemma. Vi gjorde ett tapert försök att åka till affären o handla..Det blev det bara SKIT av. Jag tar inte med en febervarm gnällig 2.åring till en mataffär.. Det händer ju bara inte. Så ännu en innedag för oss...Jag klättar snart på väggarna av tristtess. Städa skulle jag kunna göra, men hur lätt är det att göra det med ett barn på armen?? Suck..Pallar verkligen inte mer pissväder. Så bra blev den här dagen. Skit skit skit också. Blääää...hoppas hon blir bättre efter vilan. Vi har ju ändå plans för att träffa Karlsson inne i stan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0