Å nu mera reklam

Har fått ett gäng kataloger denna vecka. Ikea..I Love it. Men även Claes Olsson, Jula (för sambon) o ett gäng kataloger från diverse klädföretag...Me like it. Nu har jag även kataloger från village o Cultdesign o en möbelkatalog från Em-möbler som öppnat brevid plantagen. Jippi..Nu ska jag bara vinna en herrejävlars mycket pengar så ALLA MINA DRÖMMAR SLÅR IN... Mm..just det. Kollade mitt saldo på bankens hemsida förrut, o oväntat nog har FK äntligen ÄNTLIGEN gått igenom mitt liggande ärende o betalar ut en rejäl summa till mig på måndag..JA!!!! HAr bara väntat si så där 8 veckor på de pengarna.. Direkt efter skolan på måndag ska jag hämta mina nya glasögon som ligger o väntar. Jag har längtat efter dem i 2 veckor..o nu äntligen har jag råd att lösa ut dem. JAJAJAJAJAJA!!!! Jag lovar att jag har en hel del att stoppa pengar på denna höst. Nya kläder till mig o en höstjacka till flis. Skor till oss båda o lite (läs en hel del!!) heminredning. Ska köpa säng till smulis också. Ikea är bra som sagt..ME LOVE IT ALOT! Snart lite plus på kontot *dansar runt o klappar händerna o sjunger en truddilutt!*

Kommentarer
Postat av: mamma

sängen i skattkärr är gratis, bara bensinkostnad.

c i arvika mår bättre

2008-08-23 @ 16:36:47
Postat av: Lotta

Hej, kolla gärna in min tävling på bloggen=)

http://brunkulla.blogg.se/2008/july/tavling-for-alla-bloggare.html

2008-08-24 @ 10:14:55
URL: http://brunkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0