vansinnig

En nära familjemedlem har just gjort det otänkbara och kränkt mig totalt.
Inga gravid"skämt" denna gången, men undergrävt min auktoritet och som mamma.
Jag är helt vansinnig och vill bara skrika rakt ut- Men till vilken nytta gör det? Nu får denne person bita i det sura äppelt o helt enkelt uppleva själv det jag påpekade. Man är alltid sina föräldrars barn, men när F-A-N blir man sedd som en jämlike och respekterad därefter???

VANSINNIG, FRUSTRERAD OCH ARG!!!!
Nu är det bra. Jag kommer sluta att vara snäll- from idag kommer ALLA få höra sanningen i alla lägen. Helt oinlindat och ärligt.
Orkar för fasen inte mer, vem tackar mig för att jag är snäll o tänker på att alla ska ha det bra? Nej, inte en enda.
Jo, förresten..Det finns några, ni vet vem ni är.

Nu vill inte jag vara arg längre. Jag ska försöka städa lite när Flis är ute en stund.
Att få hjälp med hushållsbestyren? hehehe...åh nej, då. Det är viktigare att fixa grejer sosm jag inte ens är intresserad av istället.

Kommentarer
Postat av: Mari

Gumman...stor kram till dig och en stor känga till den som är dum mot dig! Du är en så go och härlig tjej, glöm inte det! Kramkram!

2008-04-26 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0