NEEEEEJ

Dumma dumma dumma lilla bärbara dator. I HATE YOU!

Här har jag suttit o skrivit ett asbra inlägg o hopp så slänger han ut mig från nätet.. SKITdator.

Kort summerat. Ska ut på lördag. Ska bli kul o se barndomskamraterna o äta o dricka gott.

Saradieten började igen i måndags. Går bra är mer motiverad än ever för jag som trodde att jag var snygg på bröllpet.. tjena plofs liksom.
Badsäsongen 2008 väntar inte på att jag ska komma iform. Bara o bita i det sura äpplet o fixa formen bruden!
En kaskelott som springer efter Flis i sommar är inget alternativ. Jag vet att kaskelotter inte kan springa men det är ju precis så jag menar.. tjock, fet, orörlig..nope inte i år.

ÄR DÖSUGEN PÅ KAKA. Riktigt sugen alltså, men min karaktär att hålla sig borta från småsaker mellan matmål ska o måste hålla sig. Jag ska inte vika mig igen. Måndag till fredag så håller jag igen o lördag ok att äta ngt (INTE MASSOR) o söndag är det back to basics som gäller.

Nu ger jag mig innan datorn slänger ut mig igen...
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0