lite generad o tacksam

Jag piffade till mig lite idag innan jag åkte till skolan. Det gav lite resultat. Mycket komplimanger och blickar *ler generat*.
Hjälp, jag som inte vet hur man ska hantera en komplimang blev lite ställd o bara lite röd om kinderna.
Jag sväljer allt med hull o hår o gottar mig i det jag får så sällan.

Det har varit en sån där dag idag. Vi har haft litteraturseminarie och pratat om boken jag nämnde i ett tidigare inlägg "Flyga Drake". För mig står den här boken som den optimala läsupplevelsen och jag blir lite sur när jag inser att det är inte alla som tycker som jag. DET ÄR EN BRA BOK. Varför tycker inte alla det? Jag blir lite matt av att gå in i försvarsställning o behöva argumentera för att visa boken respekten som den är värd. FAN den är ju sjukt bra, nöj mig med att tycka det själv. Mmmm så får det bli.

Torsdag idag alltså. Snart slut på torsdag oxå. Imorgon intervjudags, det ska bli spännande och roligt.
Har inte slarvat med min diet på hela veckan. Det känns riktigt bra o stärkande. Imorgon är det vägadags. Tror inte på ngn trevlig siffra, men det är ngt att utgå ifrån alla fall. Fasen vad stolt jag kommer vara över mig själv när jag tappat mina kilon och format till fläsket.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0