Inköp, bills och kass ekonomi

Japp, då har vi varit o hämtat sufletten vi beställde till flis lilla sittvagn. Den känns lite mer ombonad på så sätt.
Världens trevligaste handledare släppte iväg mig tidigare idag så jag kunde hämta flis lite tidigare. Tidigare kanske det inte blev, men vi fick cykla hem tillsammans alla fall. Det kändes så skönt o bra för oss båda 2.


Bills, bills...bills Räkningar alltså. It sucks. Varför alltid så sjukt mycket räkningar? Varför så lite pengar...
Fan, när det ska det vända o bli lite över istället?

Dåligt dåligt med ekonomiskt sinne här faktiskt, köper SÄLLAN saker till mig, gör knappt aldrig ngt för mig själv el prioterar mig som nr 1. Matpengarna har en tedens att bara försvinna. En påse med varor för 300 kr? Hallå liksom.
Jag köper saker till Flis som jag tycker att hon ska ha. Köper det hon behöver och det drar ju iväg. Men en sak är säker alla fall...MÅSTE FÅ BÄTTRE KOLL PÅ PENGARNA.
hepp från fattigläpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0