ingen brasa

Vart det för oss. När vi kom hem o flis hade fått välling så gick vi in i lite koma. Jag hade tagit fram cykeln o förberett för lite valborgsfirande men nu gick luften ur såå..skit också.
Jag har köpt nya stövlar till smulis idag. Det blev ett par röd/rosa med blommor och pippi långstrump motiv på sidan. Superfina.
Jag borde själv köpa mig ett stövlar. Men ja, det blir en annan dag.
Imorgon röd dag. Nästan alla är lediga.
Har inga planer imorgon. Det enda jag vet är att det kommer bli en mysdag med Flis o kanske lite effektivt skolarbete när hon ligger o sover på em.

Tror jag kommer somna på soffan idag..Det vore inga fel...En timme eller så. FAst det är riktigt jobbigt o gå o lägga sig i sängen efter det. Är kaffesugen o det skulle vara gott med en kletig kaka till....mmm...kaka...
Nu ska jag lägga min lilla smulis som får uppleva Valborg med brasa igen nästa år istället.
hepp

Kommentarer
Postat av: Gumma

Ibland önskar jag att dygnet hade mera tid än 24 timmar. Plutten hade blivit så glad när jag sa tidigare idag att vi kanske skulle titta på en "stor brasa" Men Flis å gumma. Men tiden fanns verkligen inte. Hade så gärna träffat er idag. Saknar er tok mycket. När jag då å då går in å läser här gumma, så har man alltid ett leende på läpparna. För du skriver verkligen direkt från hjärtat å det e så BRA GUMMA. du är en stjärna å jag å Plutt Älskar dig å flis över allt annat. Ville att du skulle veta det. *KRAMA*

2008-05-01 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0