helt osannolikt

MEn ibalnd funkar det inte alls med kommunikationen mellan mig o datorerna. Ingen av de vi har hemma gillar mig så igår tex funkade det inte alls att komma ut på nätet :(
Snacka om att känna sig frihetsberövad eller nåt sånt.

Ikväll är det kalas på g. Lite ångest har jag. När man ska ut måste man kunna unna sig det man vill ha. Det kommer inte bli så ikväll. Tveksamt om jag kan följa med ut ens.. Lite obalans i ekonomin så att säga :(
Vi får se. Får göra det bästa av situationen.

Tokont i magen.. vet inte vad det är, typisk tjejgrej eller ngt annat. Aj säger jag alla fall.

Flis ska sova hos farmor o farfar ikväll så jag får sovmorgon imorgon.

Jag är inte på humör för ngt just nu.. läser en tung bok som tar glädjen av det mesta så jag känner mig o är formodligen väldigt anti mot allt just nu. Bara så ni vet.
hepp

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du orkade ut igår vännen... det behövs ibland. puss

2008-04-06 @ 11:12:48
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0