Glädje

Jag är så glad att jag har min lilla Flis. Finns det en person i hela världen som blir så helhjärtat glad att se mig så är det hon.
Hon piper i falsett och skrattar,kramar och kryper upp i min famn. Jag får alltid höra positiva saker om henne och att hon är lik mig *stolt*.
Hon dömer mig inte, hon gnäller inte på mig o blir hon arg så går det över på en liten stund.
Hon älskar mig för att jag står henne närmare än någon annan i hela världen. Hon älskar mig för att jag ger henne det hon behöver. Jag skämmer bort henne med kärlek och uppmuntran.
Tack mitt underbara barn för att du får mitt hjärta att slå och känna en otrolig ovillkorlig kärlek. Jag hoppas att hon alltid kommer att prata med mig, resa med mig, uppleva världen och se allt man bara läst om i böckerna.
Min söta vackra lilla flis...Jag älskar dig pluttan. Puss mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0