dieten

En liten snabbis om min diet.
Håller mig, är ständigt sugen på ngt sött (inte godis men kladdiga kakor..)
känner mig inte ett dugg motiverad för tillfället men jag kämpar.
Funderar på mitt mål o syfte med dieten. Gör jag detta för mig själv eller för någon annan...Hur mycket vill jag gå ner? När är det nog?

En sak är säker alla fall, jag vill inte gå runt o se gravid och det gör jag tydligen i dagsläget.
Nej, jag är INTE gravid. INTE INTE INTE INTE INTE bara för att klargöra det för den som undrar men vågar inte fråga.
Usch, jag är hungrig och vill ha en smörgås el en tallrik med gröt, lite youghurt kanske eller varför inte lite varm o´boy med mashmallows...
Får drömma alla fall, det går man omöjligtvis upp några kilon på. Eller...hoppas inte. Då skulle det lätt bli ett par kilos extra på en månad (vågar inte skriva en vecka, det känns lite väl extremt..)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman, gumman...du ser INTE gravid ut! Koppla bort alla "energiparasiter" som säger elaka saker och tänk på det positiva; du har gått ner massor i vikt redan! Tänk på de kilon du tappat istället för de du "borde" tappa! Du är grym!

2008-04-17 @ 07:24:28
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0