Glad

Jag har en bra dag idag och det verkar hålla i sig hela kvällen med!!
Toppenlämning på dagis imorse, tack personalen.
Åksällskap till skolan.. Tack Mari, jag har saknat våra trevliga pratstunder.
Har funnit en ny sida hos en peron jag inte trodde jag hade något gemensamt med. Positivt alltså och oväntat. Blev lite chockad faktiskt...

Klart dagens minus.. Café Selma. Dyr mat, kall mat som ska vara varm och lite ogästvänlig personal. Det förfaller utan Fia.. bara så ni vet...

Tillbaks till min braiga dag. Kul labb, riktigt kul alltså. Inget som skulle brinna, men jag kände mig som värsta CSI-personen. Skapade lite kontakt med mina nya klassmedlemmar, intressant och givande samtal.
Hem och lagade pannkakor, Flis=överlycklig.
Körde in H till stan för en utekväll, ah.. huset för oss själva, det kan vara skönt när man måste få pluggga lite ifred ibland. 
Flis ligger o sussar gott efter en tur på barnens hus. Åh, vad hon pratar med allt folk hon ser och blev helt överlycklig när en jätte-Puh uppenbarade sig. Jag gjorde slag i saken när jag ändå var där och fixade lite julklappar till syskonbarnen. Jag är ute i god tid för en gång skull.
Skulle hitta ngt till H  men där fann jag ju inget till honom..oväntat va?
Tog en snabbtur till Järnia.. Där finns det massor av saker i bra Flis höjd. Inte heller bra för mammis plånbok. Gick snabbt ut igen.

Allt känns bra ikväll,  jag är lugn och harmonisk. Vet att jag har lite borden, funderar på att göra dom imorgon istället för att gå på föreläsningen...Vi får se.

Josefin.. jag blev så glad när du ringde. Du satte pricken över i på min braiga dag. Du får mig alltid att må bra. *kram*
och kram på er andra med...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Kul att läsa din blogg! Hoppas vi ses snart, krama Felicia från mig! Kram Lovisa

2007-11-30 @ 19:59:23
URL: http://litenlovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0