Barbapappi och barbamammi

Måndagar är en sån dag jag klarar mig utan känner jag nu.
Det är alltid så mycket på måndagar av någon anledning.
Ta bara dagis tex vagn, alla kläder lite ombyten o en lite halvt motsträvig flis som ska till ett o samma ställe.
Voinevoine. Till skolan, läsa, lära och koncentrera sig. Svårt, då hjärnan fortfarande står på stand-by från helgen.
Äta i cafeterian med alla andra smått galna studenter med matlåda.. Lite fler platser vore inte dumt alltså.
Läsa, lära och koncentrera lite till. Känner mig som en utomjording för alla verkar verkligen fatta det här och tycker att DNA är det mest häftigaste som har hänt i hela dess liv. DNa är spännande men inte hysteriskt spännande. Allt är ju relativt.
Åka från skolan.. ojojoj lite bensin i tanken. Kanske borde tanka INNAN lampan lyser för en gångs skull?
Men tygaffären då? Jo, hinner in där en sväng med. Husmoder ska sy julgardin till sitt barn.
Blev dock inget tyg, åker dit en annan dag.
Handlade på 10 min på coop sen i full kareta till dagis. Min lilla pratbubbla kvittrar som en fågel när jag kommer och det är alltid lika underbart. Love my smulis.
Hem, borde göra typ 1000 saker, lagar mat istället. Pasta och baconsås. Flis bara älskar och tokäter.
Borde göra 1000 saker efter maten, pluggar lite istället. Bra, tycker jag. Nu är min del av BoR KLAR!!!!
Busar ltie med min söta dotter en stund, sen är det välling. Vällingproceduren har jag berättat om så den känner ni nog till. Snart läggdags för smulan. Först borsta tänderna. Jo, det funkar, bara kaninen också får borsta och kudden, och mammi osv. Tar lite tid.
Sen, läggdags. Jag skulle lätt kunna somna om jag la mig nu, borde kolla upp varför jag är så trött. Förmodligen dåligt HB-värde igen.
Nu är det peaceout från gums i datastolen. Ska ta en dusch, bläddra lite i Bryson o sen sova sova sova.
Hahaha måste bara berätta.. Flis såg en bild på barbapappa förut i en tidning... BarbaPappi sa hon lycklig!! *asg*
Jag skrattade och gottade mig i det tills hon pekade på mig och sa.. barbamamma!!!
Tjohopp

Kommentarer
Postat av: josefin

Du verkar ha en hel del å stå i gums! Underbart att man har så härliga barn som livar upp vilket surt humör som helst, eller hur? Våra töser!!! Tänk, vi kanske hinner me en snabbvisit upp till er i helgen, vill ju se nya toan ju... KRAM på ER

2007-11-26 @ 20:41:45
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0