tacksamhet

Har jobbat på 22:an idag. Att få komma tillbaks till min arbetsplats och göra något jag vet att jag är bra på och dessutom arbeta med personer som är helt underbara är en riktigt må bra kur.
Maria, tack för att du finns, alltid givande och roligt att arbeta med dig.
Detta extrajobb ger lite extratillskott i kassan, och det är ju bra, men jag vet i hjärtat när jag lämnar sjukhuset efter ett arbetspass att jag har gjort något bra. Mina pat visar enorm tacksamhet gentemot mig och att få en klapp på kinden och bamsekramar visar att jag är omtyckt och duktig.
Jag är oerhört tacksam över mitt liv efter ett arbetspass, jag kan tacka min lyckliga stjärna att jag är frisk och min familj mår bra. Jag vet att man ska ta tillvara på alla tillfällen i livet att säga att man tycker om sina nära och kära.

TILL ALLA JAG KÄNNER OCH ALLA SOM KÄNNER MIG: VÄRLDENS STÖRSTA BAMSEKRAMAR TILL ER ALLA, JAG TYCKER OM ER FÖR ATT NI ÄR JUST PRECIS NI. ÄNDRA ER ALDRIG.

Blir en lugn kväll idag. Jobbar kvällen imorgon och vill vara utvilad till dess.
Flis och H har varit hemma hela dagen. Det har ösregnat utan desslike. Jag ringde förrut och kollade läget. Flis pratade med mig i telefonen...hon sa att hon måla, kudde gos och kaninen. Jag blev så rörd att jag började grina. Hon är för underbar min lilla Flis.
Tack snälla mamma för att du har köpt en overall. Hoppas du inte kände att det jag sa var en pik om att du var tvungen att köpa en overall till Flis för så var det inte menat. Men tacktack.
Önskar att du kunde komma hit snart och följa med och hämta smulan på dagis. M vill verkligen träffa dig snart och sen är ju din gamla klasskompis Christina i nästan samma hus.
Längtar efter dig mamma.

Gumma, hoppas du har en grymt skoj kväll ute. Tänker på dig, skönt att slippa tänka.
Josse! Ring mig så masserar jag dig!!!
Evelina, blöt helg i stockholm? Ses på måndag gumman, kram.

Nu ska jag ta en dusch, kanske ta lite vin och sen bara njuta av vad som är kvar av helgen.
Jo, föresten. Jag är lite pysseltant alla fall. Har gjort en liten julkalender till Flis. EGENHÄNDIGT!!! Blev väl sisådär, men jag tror nog den duger fint åt henne, hon blev toppenglad åt sin första julklapp idag. En kylskpsmagnet som är en katt! Behöver inte vara så avancerade saker för att roa dessa små.
Pyntdags imorgon!
tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0