ritktigt sliten

Jag hade faktiskt glömt bort hur jobbigt det faktiskt är o massera ngn. Idag vet jag inte hur många jag masserat. Korta stunder men ändå.. en himla massa vart det alla fall. Sen en sväng förbli Ålis 1  för en halvtimmes massage där. Jag åkte hemifrån innan 7,30 imorse kom hem efter 18,15. Jag är ruskigt slut alltså.
Imorgon kommer Evelina hit o vi ska vara supereffektiva o tentaplugga tillsammans. Ser fram mot det. Evelina gör mig glad o hon är verkligen en helt underbar person. Hoppas vi ska läsa ihop länge du o jag *S*

Nu ska jag gotta mig i andras elände. Lyxfällan är bra. Lite lagom så där en dag som denna.
Henka sa att jag hade blivit smal när jag var på besök på Ålis 1 idag.. Tack gubben, du är snäll. Vi stöttar varandra!

Mamma.. jag snäste inte åt dig i telefon förrut, blev less på Henrik bara en sväng men det visade sig att Flis hade gjort en bomp i badrummet på golvet...Behövde lite assistans alltså.

Bjöd på pepparkakor o glögg för min grupp i skolan idag. Verkade uppskattat o det var trevligt för sammanhållningen. Det var min överraskning från igår.
Nu är det tv som gäller. Ha en trevlig kväll därute.
Josse.. har försökt att få tag på dig ett tag. Kan vi inte höras imorgonkväll?
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0