En tanke

Varför väntar man in i det sista med vissa saker? Och varför ska allt behöva vara så perfekt på jul? En dag o sååå mycket besvär?
Fårstår varför så många väljer att lägga ner julen. Inte själva julen i sig, men hysterin och firandet. Min kusin skrev på sin blogg att tänk om man istället kunde äta gott tillsammans ( icke julmat kanske) samtala o spela lite spel? Skänka en ordentlig summa till någon som faktiskt behöver det. Typ barnen i Afrika...
Bra tanke L.
Istället byter vi pengar med varandra. BArnen blir glada, men för mig är det viktigast att ge Flis en bra upplevelse.
Tomten finns.. det är bara så.
Gav mig på att föröka få ihop pepparkakshuset,la ner efter att det började gå i sönder o jag var faktiskt jätteförsiktig.
Nu är det lite normal helg mat som hägrar. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0