en gumma för själen

Har haft näst intill en heldag med min gumma Anki. Hur tokmysigt som helst. Lite egoshopping til oss själva och självklart lite reafynd till barnen. Hittade en fin Pop jacka till Flis som var nedsatt 200 kr på ordinariepris o det gör faktiskt en hel del. En snygg pösskjorta tlll mig, strumpor och en fin tröja till Flis med elgitarrer på *S*.

Inte att glömma mina svindyra tabletter för min laktosintolerans...(det suger så hårt på en skala 1-10 så ni fattar inte). 100 tabletter 290 kr (rån anser jag) något som jag tyvärr måste ha nu mera eftersom det inte bara är mjölk som det gäller utan det mesta i mejeridelen. Får ont av minsta lilla nu och tabletterna hjälper faktiskt, trist och inte kunna äta vad man vill, när man vill längre. Jag måste alltid ta tabletter för säkerhetsskull. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Min gulliga faster K ringde idag o önksade en trevlig fortsättning och ville ses snart. Hon är farmor i en minikopia o och det känns bra att ha någon som fortfarande håller hårt på traditionerna och är lite gammeldags.

Fin middagdax hos min pappa och Christine idag. Såå gott och såå mysigt. Flis och morfar funkar alla tiders ihop och det är härligt o se dem tillsammans. Christine är en härlig person. En färgklick som fått pappa att öppna upp sig och bli lite mer medveten.
Flis höll låda som vanligt och idag lärde hon sig att skala clementiner alldels själv. Jojjomensan, 5 clementiner har hon skalat by her self, hon åt typ totalt sett kanske 4 klyftor, sen var det allmän utdelning.
Jag kan ju inte äta citrusfrukter heller ( japp, ni gisade rätt..allergi suprice!) så jag fick tacka nej gång på gång tillslut hoppade hon över mig när det var utdelning och tyckte jag skulle äta skumtomtar istället.1-3 skumtomtar...ok.. sen tar det stopp.

En gumma för själen. Tack min älskade vän för en underbar dag, vi behövde verkligen detta du o jag. Love you!

Jag önskar alla jag känner en riktigt trevlig fortsättning och kärlek.
Nu ska jag se min absoluta favorit....BOND!
kram

Kommentarer
Postat av: Mari Mainz

Kul att höra att du haft en bra jul! Joggade förbi dig häromdagen...ja det var dags att röra på sig... för att få plats för mer mat! Ska bli kul när vi sätter igång igen och jag hoppas vi får dagar så vi kan samåka. Njut nu av ledighet och Flis, själv har jag det fint, haft födelsedagskalas idag och i morgon startar innebandy-cup. Kramkram Mari

2007-12-26 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0