dagens reflektion

Det blev så mycket på måndagen så jag hann inte komma in o skriva av mig.
Det har väl inte hänt så mycket mer än att jag gjorde tentan o kände mig nöjd efteråt. Vet inte om jag ska vara nervös för detta faktum, då statestiken visar att mina provresultat inte har varit dom bästa genom tiderna.
Hoppas på godkänt betyg så jag klarar kursen..

Känner att det är skönt att det nalkas ett jullov. Jag är trött. Det har varit en intensiv höst för hela min familj o vi behöver ett bejk.
Nästa år är en sak säker. Jag ska fira jul hemma i mitt hus. Jag vill inte åka någonstans o utan hitta egna traditioner o bara vara.
I år är det inte mycket mer o hoppas på. Det kommer bli bra, men jag gillar inte att det ska ta så mycket tid för åkande på julafton. Det är en farlig helg att vara ute i trafiken o ingen go nubbe till sillen får jag heller.. :(
Ser fram mot nästa år...

Jag har haft en bra dag. Åt lunch med trevliga människor i min seminaregrupp, hade intressanta diskussioner på seminariet o varit o firat Flis gudfar som fyller år idag. Han blev glad att vi kom, hans fam var på språng å det blev inge riktigt firande hos dom idag. Ska träffa dom i helgen för lite mer inför julmys o byta julklappar. Älskar verkligen hela den familjen. L som har varit ett otroligt stöd för mig o flis sen dag 1. Det är därför hon är Flis gudmor. Kunde verkligen inte be om en bättre förebild o inspiratör. M som är schysst o ställer upp i ur o skur, han är gudfar för att han är en otroligt snäll o varm människa som kommer ge Flis fina värderingar.
E o A.. De underbarste barnen jag känner. Alla barn jag känner har en plats i mitt hjärta, men dessa 2.. jag bara älskar dom. Flis tremänningar.

Träffade 2 arbetskamrater på skolan idag, så kul o se dom. Sjuksköterskor som de är o läser lite extra plus jobba heltid.. inte illa. Bra riktigt bra tjejer. Saknar 22:an faktiskt, otroligt trevliga arbetskamrater, dom är väldigt proffisionell personal, extremt kunniga o har en bra avdelning. Skönt att gå in o jobba extra ibland så jag får bejaka min vårdande sida. Fick ett yvkort en dag.. Från en gammal pat. Det stod att människor som jag inte växte på träd o mycket fina ord om mig som person..*S* Då grinade jag lite *som vanligt*
Tack.. du vet vem du är.

Min syster L fyller år imorgon. Grattis systeryster. Ringer dig o grattar dig imorgon. kram

Pratade med en otroligt god vän idag o jag insåg vad riktig vänskap går ut på. Det är som ett äktenskap egentligen.. i skratt och gråt finns jag här för dig...Stöttar och tröstar. Inte ofta jag ber längre faktiskt pga olika saker, men från botten av mitt hjärta så önskar jag styrka och kärlek till den som behöver det mest. *grinar lite igen*
Nej, dags att ta tag med skolarbetet. Oväntat va? Imorgon är en ny dag ( tack o lov för det ) även om dagen idag har varit skitbra!
hejhej!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0