dagen efter doppardagen

Äntligen är julafton över. Får man säga så? I det tysta kanske, men absolut inte högt så ngn annan hör för en dag om året är allt bra, alla glada och kärleken spirar...
H sa att han hade en överraksning till mig. En gnista av hopp tändes och släktes lika fort. En digittal fotoram kanske inte var det jag riktigt tänkte på men fine så vart det.
Flis har fått så otroligt mycket fint. Tomten var en trevlig varelse och han fick en massa slängpussar av flis. Hon ville dock inte sitta i knät eller vara med på samma kort. Men hon var duktig och tackade för paketen hon fick!
En hemlis.. jag tycker att tomten är lite läskig. Vet inte varför, men jag gillar inte en stor fumlig gubbe i röd dräkt i mask som man inte riktigt vet vem det kan vara. Hugga.. lite otäckt är det ju, håll med nu då?!

Fick träffa en massa underbara människor igår, det slår alla klappar i hästvägar och den grymma överflöd av mat som ska intas. Hade mysigt igår, men vill fortfarande vara hemma nästa år.
Tack för inbjudan syster, men jag vill nog vara hemma.

Saknar mina vänner från universitetet. Allihopa (ja, det skulle vara förrutom 1 då... Evelina vet vem.)
Alla goa trevliga människor som är dagliga inspirationskällor och glada människor. Ni är bäst.

Mina girls från den gamla goda tiden ska förmodligen ut ikväll som sig bör, denna hemvändar helg o allt. Jag hoppar över, min mage är inte bra alltså. Nada aptit sen i torsdags förra veckan o dumma mjölkmage som spökar :( Saris har ett nyårslöfte till er girls... jag lovar att jag ska med på ett par vändor ut på krogen o härja lite. Det var ett tag sen ja.. men bakfyllorna lockar liksom inte längre, även om jag saknar att bra släppa loss o vara lite galen ett tag *S* Ska med ut snart. LOVAR!!

Ska snart till gumma o Oliwer. Pakettime IGEN... Det blir ett måbra-för-själen-besök o rekarnation.
Sambo är ute o tvättar golfen, han blev less att jag aldrig gjorde det.. MEN HALLÅ.. som om jag inte har haft annat o tänka på? H är en bra man. Händig, snygg o kan vara mycket trevlig om han lägger den sidan till. EN bra pappa till Flis o go sambo. Han har lite fula egenskaper också såklart, det har jag med, fast dom skulle jag aldrig erkänna högt!*ler*

Något oväntat samtalsämne från min sida igår handlade om klimatförändringarna o saker jag fått kunskap om i denna kursen jag har nu. Shit vad allmänbildad jag kände mig o växte säkert 10 cm på kuppen *blink* Postkoden nästa för mig kanske??

Peace out! S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi...klimatförändringar har stått på diskussionstablån här hemma också ;-) Undrar varför???
Hoppas ni fick en riktigt fin jul!
Kram!

2007-12-25 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0