är här fast borta

Jag är här fast jag är helt borta. Vi har haft en sån där natt igen..:( Flis vaknade 00,30 o ville ha välling. Fine tänke jag o gick upp o fixade det.
Sagt och gjort, sen la jag henne igen, o då började hon kräkas.. Hon är ju lite förkyld o slemmig i halsen så det tog väl stopp.
Flis var en kräkbebis som alla vet. Så varje gång det blir ngt sånt här kommer minnerna tillbaks o jag kan nästa börja grina. Inatt var det överrallt ÖVERALLT!!!! Sen när jag hade fixat det (sambo påpekar..hon spyr...nähä!) ville hon inte somna om igen.
Tvingade upp H 1 gång, sen flyttade jag över henne till min säng. det gick ju inte heller bra o  få små barnfingrar uppkörda i näsan.. hm det klarar jag mig utan 02,00. La tillbaks henne i sin säng tillslut (för det är ju inte ngn annan som bryr sig om att hjälpa till med) och efter ett par (typ 10 min ) vilda protester somnade hon. Hon vaknade 08,00 och sambo förstår inte varför jag inte studsar upp och bara gladligen börjar om med en ny dag.
Jag låg kvar i 10 min sen åt samvetet upp mig, vill ju ändå ha mycket tid med henne då jag jobbar ikväll.
Jag är som sagt här, men hur det blir o jobba ikväll med pat som har kognitiva skador, det vete fan. Jag är helt lost o behöver nog x antal koppar kaffe innan jag kommer igång.
Ha en trevlig första advent!
Very sleepy big mama S

Kommentarer
Postat av: josefin

men är hon så sjuk lilla gumman! fy vad jobbigt... ella är också riktigt snorig, o småspyr en del me, våra små troll! blev inget denna helgen heller!!! =( hörs snart kompis
kram

2007-12-02 @ 21:13:46
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0